dilluns

Llibre gratuït i d'interès general.

"Un rei, cop per cop", és el primer intent d'aproximació crítica a la figura de Joan Carles de Borbó i Borbó, actual rei d'Espanya i el tabú informatiu més gran del regne. Amb immunitat penal davant..."

Avui, la cultura lliure va de llibres, i és que aquest val la pena, ara que la crema de fotos del rei i els seus incidents internacionals estan a l'ordre del dia, què millor que conèixer una mica millor el nostre "queridissim" rei, amb aquest llibre, totalment gratuït: Un rei, cop per cop.

Traduït a tres idiomes, anglès, català i castellà, i amb tres formats. És una biografia no autoritzada, bastant crítica. Ja us diré més quan l'hagi llegit ;-)

2 comentaris:

Albert ha dit...

ep, fa bona pinta......ja diràs que tal....

Enric ha dit...

Bones Albert, m'alegro de veure que encara et passes pel meu bloc després de tanta inactivitat! Gràcies. Ara m'ho prendré més en calma i no crec que deixi d'escriure-hi aquí.

No ser si ja l'havies vist aquest article, és antic, i ara m'he adonat que es nota pel comentari de la crema de fotos, jeje, faig un article nou i un de vell del bloc antic. He actualitzat l'enllaç que estava obsolet ja. El llibre si que està bé, ja me'l vaig llegir al seu temps, a més no és gaire llarg, potser hi faré una repassada ara que tinc el cap més clar i he deixat els vicis...