dilluns

Somriu i passat-ho bé: emoticones per un tub!!

Si, la vida ja és prou complicada per ella mateixa que a sobre l'hi fem més, sempre ens compliquem les coses, quan haurien de ser més senzilles, però és el de sempre, sempre paguen justos per pecadors, ho dic en el sentit de la gent falsa, la gent que et fa creure una cosa per aconseguir el que vol, i quan ho té o veu que no ho pot aconseguir, adéu i si t'he vist no me'n recordo; i això fa que la gent es torni més precabuda, més desconfiada, i en el tema, acabem pagant justos per pecadors.

Ui, uf! uf! sempre faig el mateix, vull començar explicant una cosa i m'enrotllo amb altres. El que us volia presentar és aquesta pàgina que vaig descobrir fa dos dies. A mi m'agrada parlar i passar-ho bé, intento sempre fer riure a l'altra persona, si riu, em sento millor, vull que ens ho passem bé i m'agraden molt les emoticones en moviment. És més, he decidit anar recopilant totes les emos en moviment que vagi trobant per Internet, les de la cara groga em refereixo...Tongue out...si...aquestes, em sembla que en faré col.lecció, mica a mica, sense estrès ni pressa.

El que vaig descobrir per començar és aquesta pàgina: "mundoemoti" que és una molt bona recopil.lació de emoticones que et pots baixar gratuïtament. N'he trobat de molt bones, ara ja sóc com un nen amb la seva joguina nova ..només falta trobar algú que es vulgui divertir amb mi parlant per Internet...

whosay!